Beamern

Igår fick jag faktiskt allt det där vettiga gjort! Mopeden blev ren och len som en barnrumpa, och jag plockade till och med ihop mina kläder som ligger utspridda som om de legat i en klusterbomb som briserat på övervåningen. Jag är mycket nöjd med min insats. Sedan ringde Olle och frågade om jag skulle med och bada i ljungan med han och Eric. När man väntar på olle är det inte motorljudet man ska höra efter, utan det är basdunket från någon dålig technolåt. Detta p.g.a. att man faktiskt hör musiken innan bilen, det blir väl lätt så när man har en kicker-12a. I alla fall så kom vi fram ungefär samtidigt som någon där uppe i himmlen blev väldigt sårad och började storböla, inte kul att bada i störtregn. Så vi satte oss i bilen och läste tidningen ett tag. Sen åkte vi på cruise med BMWn, Olle rattade, jag satt i flaket och Eric i passagerarsätet. Vi såg Natalie Strömberg från min förra klass, hon cruisade i sin blåa moppebil. Men hon verkar inte ha känt igen oss, för jag satt där bak i flaket och vinkade som en dårfink. Eller var det möjligtvis en fetdiss?
Vi cruisade hårt ända tills Olle blev bajsnödig och vi åkte hem till honom, där samlades grabbgänget som Rickard skulle sagt. Men han är ju på seglats mot Karibien. Jag tar tillfället för att önska honom lycka till! Nog om det nu, jag orkar inte rada upp allas namn. Men vi bestämde oss för att spela basket, det har blivit ett återkommande inslag i vår vardag nu. Det var soft som vanligt. Olle åkte i backen en gång, han skulle göra en 360 och lägga i bollen. Men han snubblade på sina skosnören eller något sånt. Sedan avslutade vi sedvanligt med Rock Band och lite opiumrökelse här nere.


Här sitter vi helt dazed på Olles rikemansopium, helt i en klass för sig!
Här sitter vi helt dazed av Olles rikemansopium, det är i en klass för sig!

Kommentarer
Postat av: august

awezome skit

2008-07-17 @ 12:23:07
Postat av: Anna H

är han i blå piké singel ?singel ?

2008-07-17 @ 13:32:43
Postat av: Oliver

jaa han är singel!

2008-07-17 @ 13:58:27
Postat av: Mia

GUUUD vilka läckra små pojkar.

Så otroligt söta/snygga. Kör gärna opiumstickorna men skippa rökheroinet...

2008-07-17 @ 18:43:29
Postat av: elina

grabben i pikén är ju heeeet! :):D vad är hans msn?

2008-07-18 @ 12:58:00
Postat av: Anonym

bmx[email protected]

2008-07-18 @ 19:40:46
Postat av: Anonym

bmx[email protected] **

2008-07-18 @ 19:41:54
Postat av: Anonym

bmx"understräck"[email protected]

2008-07-18 @ 19:42:52
Postat av: Moster Anoscka

Gud vad jag saknar er d'rhemma! Ni ser ut att trivas bra d'r hos Olle, he he...

H'r i Rum'nien 'r det oxo soft ett mkt coolt land, l[ngt f;re sverige n'r det g'ller mycket faktiskt. Vi satt ig[r kv p[ ett ashaftigt cafe i Cluj o drack goa drinkar o r;kte fiiina cigariller.... Vi firade livet!



Sk;t om dig Oliver <3 och ge fan i drugsen / kicka p[ livet & kaerligheten istallet.

Pussimuss fr[n moster Anoscka i Eastern Europe

2008-07-20 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0